Klantendienst

The Lab hecht veel belang aan hoge kwaliteit van de producten. Helaas kan niet worden voorkomen dat soms een enkel artikel niet voldoet aan onze hoge standaarden. Indien dit bij één van uw artikelen voorkomt, willen wij ons op voorhand verontschuldigen voor het ongemak.

Indien u een klacht heeft, gelieve dit te melden aan onze klantendienst door het formulier in te vullen. Dit enkel omtrendt artikel die via The Lab Merchandise werden aangekocht.

Richtlijnen voor klachten:

We aanvaarden volgenden redenen: 
Productiefouten, fouten in naad, gaten en/of naden die loskomen binnen een maand na de aankoop.

Volgende redenen zijn echter niet geldig: 
Gekrompen of ontkleurde items na het wassen, door wasinstructies niet te volgen.
Vlekken of schade na het strijken en andere.

1 Displate
1.1 Wat is een Displate?

Displate is een print op metaal, die je ophangt aan de hand van magneten. Je hebt dus geen gereedschap nodig om ze op te hangen! 

1.2 Hoe hang je je Displate op?

1.3 Wat zijn de afmetingen, dikte en gewicht van Displates?

1.4 Zijn de magneten op de Displate op te hangen inbegrepen in de prijs?

Ja, afhankelijk van de grootte krijg je er één of meerdere magneten bij 

1.5 Is het mogelijk een Displate op te hangen op behang?

We raden aan om je Displate op te hangen op een plat en effen oppervlak.
Er zijn veel mensen die de Displates aan behang hangen, het valt echter niet te zeggen of dat bij elk type behang mogelijk is. 

1.6 Kan je een Displate ophangen aan een bakstenen muur?

We raden aan om Displates op te hangen op een plat en effen oppervlak. 
Je kan de magneet echter wel met een nagel aan de muur bevestigen en de Displate zo ophangen.

1.7 Kan je de Displate op een andere manier ophangen?

We raden niet aan om iets anders dan de magneten te gebruiken. 
Je kunt de magneet echter wel met een nagel aan de muur hangen en de Displate zo ophangen.  

1.8 Kan je een magneet van de muur halen?

Je kunt aan de hand van bijvoorbeeld een haardroger de magneet losmaken van de muur. Door de hitte zal de lijm makkelijker loskomen. 
Het is echter niet mogelijk om de magneet te hergebruiken.

2 Kledij
2.1 Zijn alle maten hetzelfde?

De maten kunnen verschillen afhankelijk van de leverancier. 

3 Account
3.1 Hoe maak je een account?

Je kunt een account maken door te linken aan Facebook of door het formulier in te vullen via deze link
Met een account kun je het bestelproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, je bestellingen bekijken, de levering opvolgen en meer. 

4 Bestellingen
4.1 Krijg ik een bevestigingsmail als ik een bestelling plaats?

Je krijgt een automatische bevestigingsmail wanneer je een bestelling plaatst.
Als er zich problemen voordoen, neemt ons team contact met je op.

4.2 Kan ik mijn bestelling aanpassen of er een item aan toevoegen?

Stuur ons gerust een mailtje via info@thelab.be, afhankelijk van de situatie kunnen we dit voor je regelen. 

4.3 Hoe kan ik het bezorgadres veranderen?

Contacteer ons via info@thelab.be

4.4 Kan ik mijn bestelling annuleren? Hoeveel tijd heb ik hiervoor?

Bestellingen kunnen geannuleerd worden als ze nog niet verstuurd zijn.
Stuur ons gerust een mailtje via info@thelab.be

4.5 Ik heb mijn bestelling geannuleerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?

We betalen je zo snel mogelijk terug.

5 Verzending
5.1 Naar welke landen versturen jullie?

Wij versturen onze producten wereldwijd, met een paar uitzonderingen.
Versturen we niet naar jouw land? Stuur ons gerust een mailtje via info@thelab.be voor meer informatie.

5.2 Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten verschillen, afhankelijk van het land naar waar we moeten versturen. 

5.3 Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Je ontvangt updates over je bestelling via het email-adres dat je ons hebt gegeven.

5.4 Wat is de verwachte levertijd?

Meestal worden de producten de volgende dag verzonden. 
De levertijd kan echter variëren door de voorraad, feestdagen of onvoorziene omstandigheden.

5.5 Wat is de verwachte levertijd voor producten die niet op voorraad zijn?

Als je een product besteld dat we niet op voorraad hebben, zal ons team contact met je opnemen. Ze houden je daarna op de hoogte van de verwachte levertermijn.

5.6 Wat kan ik doen als er zaken ontbreken in mijn bestelling of als er beschadigingen zijn?

Als dit bij jou is gebeurd, dan spijt ons dat enorm. 
Contacteer ons zeker via info@thelab.be

6 Retourneringen
6.1 Wat is jullie retourbeleid?

Alle producten kunnen geretourneerd worden zolang ze ongedragen zijn en in originele staat met de kaartjes eraan. 
Je hebt 14 dagen de tijd om je bestelling terug te sturen vanaf de dag dat je je bestelling hebt ontvangen.
Een product wordt enkel geaccepteerd in zijn originele verpakking en als het in zijn originele staat is.

6.2 Kan ik een product ruilen?

Ruilen is mogelijk indien het product ongedragen, in originele staat en ongeopend is.

6.3 Wat is het retouradres?

Om een product terug te sturen moet je het retourformulier invullen en het product terugsturen naar het volgende adres: 

The Lab Merchandise
Budastraat 10
8500 Kortrijk
Belgium

6.4 Worden er extra kosten aangerekend voor het terugsturen van producten?

Nee, er zullen geen extra kosten worden aangerekend

6.5 Ik heb een product teruggestuurd, wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra de retour is goedgekeurd, wordt het betaalde bedrag zo snel mogelijk teruggestort.

7 Betalingsmogelijkheden
7.1 Welke betaalmogelijkheden accepteren jullie?

Je kan je bestelling betalen met PayPal, Visa, MasterCard, Bancontact/Mister Cash, iDeal, Sofort Banking, Belfius, Direct Net, via bankoverschrijving en met Bitcoin.

8 Cadeaubonnen
8.1 Hebben jullie cadeaubonnen?

Ja! 

8.2 Waar kan ik een cadeaubon krijgen?

Voor cadeaubonnen mag je ons een mailtje sturen via info@thelab.be

8.3 Hoe lang zijn cadeaubonnen geldig?

Cadeaubonnen zijn één jaar geldig vanaf het moment van aankoop.

8.4 Hoe kan ik zien hoeveel tegoed mijn cadeaubon nog heeft?

Stuur ons een mailtje met je code via info@thelab.be en we laten je weten hoeveel tegoed je nog hebt. 

Neem contact op
* Verplichte velden